blir galen på vädret!

Hej bloggen, jag håller på att bli galen på vädret! Ena dagen regnar de, sen är det sol nästa, sen åskar de dan efter de.. jag orkar inte!
Imorgon är det skolfoto ( vilket jag så inte ser fram emot ) tydligen har tunaberg precis bestämt att de minsann ska kosta på sig att ta porträtt bilder.. så de blir close-up.. fy och usch. så nu måste man hitta något att ha på sig också..
Har verkligen ingenting.. sen oron över hur man kommer bli också vilket man såklart redan vet för det är fysiskt omöjligt att bli bra på skolfoto.
Men jag ska kanske ha det här
Starbucks linne och mina hemmagjorda leggings ;)
eller något annat, vi får se. Beslutsångest med tanke på att alla kommer se. Men aja egentligen man har ju vanliga kläder..




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: