Dag 10- Saker du inte kan leva utan

Plattång-
Okej, med risk att låta fåfängd skrev jag plattången.. men på riktigt, jag kan inte leva utan den. Typ min bästa vän..
Mår bara allmänt dåligt om jag går omkring med oplattat hår ( om jag nu inte lockat de ;) )Då blir jag sur och grinig och ja.
Mobil-
Egentligen har man en stor del av sitt liv i mobilen.. Skulle inte klara att sitta helt isolerad från omvärlden, utan mobil.

Familjen och vännerna-
Ganska självklart egentligen, jag skulle må så dåligt om dom inte fanns där.

Min tård (2)! ♥-
Min älskade tårdis, skulle fan aldrig klara mig utan männska'n. Vet inte hur jag skulle vara idag om det inte före för tård! älskar så sjukt mycket så att man knappt kan förtstå. Den dagen vi skiljs åt är dagen vi dör. Världens finaste, snällaste och underbaraste. Älskar dig ♥

Musik-
Jag lyssnar på musik, hela tiden typ. Musiken har tagit mig egenom så mycket. Glada och ledsna stunder.

Kärlek-
Jag tror faktiskt inte man kan leva utan kärlek. Det behöver inte vara kärlek mellan två partners utan kärleken mellan familjen, vännerna, husdjuren. Ni förstår.

Mål i livet-
Jag skulle inte klara av att gå helt planlöst runt utan några mål. Jag har alltid mål framför mig. De kan vara små eller stora. När jag klarat av dom så går jag på nya.



Postat av: lisa

men sötaste älskling dååå. älskar dig med, kommer aldrig lämna dej <3

2011-08-17 @ 18:27:35
URL: http://lisalorentz.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: