Dag 7- Ditt utseende och ditt dröm utseende

Ditt utseende                                                           - Ditt dröm utseende
Mörk blont hår, Halv långt                                               Hårfärg är svårt att säga, Blont eller brunt, långt
Blå-Gröna ögon ( för det mesta gröna )                           Bruna ögon
Varken lång eller kort ( 163 tror jag..)                             Inte för lång så man inte kan ha klackar, men längre.
Vikt drar jag inte upp                                                     Vikt är svårt att säga, då är det lättare med kroppstyp
Kroppstyp, tja..varken fet eller smal                                Kroppstyp, tja det klassiska smal och vältränad.

Allmänna drag:

Ganska stora ögon                                                          Stora ögon
Näsan vill jag inte ens prata om                                        Liten, perfekt näsa
Läppar, hm ganska normala tror jag..                               Inte alltför stora, men kanske lite större..

Kom på att man faktiskt kan hålla på hur länge som helst och analysera varenda kroppsdel.. Så de får räcka nu.

Några kändisars vars utseende jag mer än gärna skulle vilja ha:


Jennifer Aniston- Har alltid älskat henne och hon är så vacker, now and then.


Eva Longoria- Helt perfekt typ, så sjukt vacker. (avgudar ögonbrynen, vettefan varför..)


Selena Gomez- Verkligen naturlig skönhet!


Emma Watson- ah helt bedårande


Ashley Greene- Typ perfekt kropp och helt gorgeous ansikte.

HAHA här kan man också fortsätta hur länge som helst,
Hayden Panettiere, Malin Åkerman ah man kan fortsätta :p