oops.

ar inte bloggat på ett tag nu känner jag.. har inte gjort så mycket.
Måndag

Först skola sen va jag med L på bio, vi såg Jag saknar dig.. grät floder.. L skrattade åt mig när ljuset tändes
och sa att jag såg ut som ett monster.. tack för den bebi :*.. haha men hon va inte världens snyggaste själv heller.
Vi typ la oss över hela raden och hade skitmysigt, skrattade ashögt så alla andra i salongen också
började skratta.. typisk oss.. gillade verkligen filmen, kommer nog att se den igen.
Tisdag

Tog bussen ner till MediaMarkt och köpte en plattång. haha random egentligen.. Köpte en lila ifrån Waves.
Kostade bara 99:- och va bättre än min gamla! Den kanske kosta 400-500..
Så de va jätte bra, det är ingen liten som jag först tänkte köpa men den här va bättre, större & billigare!


Idag

Tränat, sen så va de så varmt att jag slängde mig ut på balkongen och solade lite,
typ somnade en stund, superskönt! fast sen vaknade jag av att de va kallt..




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: