riktigt duktig!

Tjena sötnosar.

Sitter och är fett duktig. Städar ut hela mitt rum och grejer är uppe i 3 svarta sopsäckar med skräp ( omfg) visste inte ens att jag hade så mycket att slänga.. Så nu äre typ helt tomt i rummet.. bara säng, skrivbord, spegel, tvn o byrå.. haha de va väl en del dårå.. men all småskit är borta! s k ö n t.

försöker också få till en fotodag men alla jävla ungar är ju upptagna hela tiden.. Får nog ta och tvinga syster min!

aja, hmm.. jo har varit och hälsat på mina snuttekatter. kattungarna har växt sjukt mycket. Så jävla söta att man dör! har bilder på kameran jag kan lägga ut sen. man kan seriöst inte vänta tills oktober innan man får hem dom! Men får åka och hälsa på ofta! nej nu ska jag fortsätta va duktigt.






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: