that's so funny I forgot to laugh

vet inte varför jag är trött hela tiden, har väl kämpat rejält i skolan höhö. Iaf stan med N idag, mysigt.

Vi va asduktiga och gick dit istället för att ta bussen som vi ändå åker gratis på. Kände oss stolta sen haha.

Köpte en halsduk, hårprodukter, ett linne och en bh. Nöjd med mina inköp.
Stod och funderade på hårfärg men lät det vara. Tänkte att mitt hår äntligen är helt oslitet!
Plus att du har jag min naturliga hårfärg så man slipper utväxt!

Borde finnas en hårfärg som man inte får utväxt av fan! Som ändrar ens naturliga hårfärg. ska uppfinna det haha.

aja, de jag köpte:


mysig halsduk "snood"


Linne, kortare ifram och längre ibak.

orkade inte lägga ut bhn men de är en helt vanlig vit t-shirt bh utan mönster eller nå från hm.
hade ingen vit så kände att jag behövde det.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: