If you only knew how much I want you

hej, har precis akutcyklat till Var tvungen att köpa grädde och choklad till mina kolor jag ska ställa mig och göra nu. Dock så tappa jag mitt busskort nån stans på vägen så måste betala skolan typ 300 för ett nytt.. meen är ändå på gott humör då jag fick reda på mitt teknikprovsresultat. Var så arg för några veckor sen när vi hade provet, för vi hade inte haft nån teoretisk lektion och helt plötsligt skulle vi ha prov på ett helt kapitel plus massa andra saker. Satt och grinade dagen innan av frustation och ilska. Meeen det blev 46 av 50, woho! Blir typ MVG i slutbetyd också! YAY! Jag och vicky gick typ på moln och va helt otroligt glada och stolta över oss själva haha.
Så känner mig lite glad men blir ändå stressad när jag kollar på vårat schema för nästa vecka..
Mån- SO prov
Tis- SO redovisning
Ons- Matteprov del 1 ( som typ hela mitt terminsbetyg hänger på )
Tors- Franska prov eller "diagnos" som min lärare säger  ( jag säger prov )
Fre- Kemi redovisning och matteprov del 2
så hela min helg ska bestå utav pluggande. såå kul, fast imorgon fyller pappa år så blir några timmars paus med att fira honom iaf.
nej nu ska jag göra mina kolooor, lägger upp bild sen





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: