värsta planerna

Hej bloggen, idag har jag inte gjort så mycket natha va här en sväng innan sin extramatte. Just nu ligger snutteplutten och spinner i mitt knä, myysigt värre. Hade so prov idag som nog inte gick sisådär jättebra hehe, chanssa typ på de sista frågorna ( duktig tjej ) måste plugga lite matte också, usch vad tråkigt! Imorgon har jag och natha gjort upp värsta planerna. Ska laga middag och plugga matte. Sen självklart se på desperate houswives! De kan man ju inte missa! Sen ska hon sova här iaf. Så de blir najs. Ska köpa lite mat till veckan också. Bloggar ev imorgon i skolan ( åh vad jag älskar min iphone med dess underbara appar! )

Postat av: natha

kommer bli ultranajs!!! <3

2011-12-05 @ 23:48:01
URL: http://nawtaas.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: