landet

Hejsan sötnosar!

Sitter och gör en ny spotifylista till resan. Har packat klart allt så nu bäre av mot landet. De kommer bli extra awesome med tanke på att L har stuga asnära! de betyder att vi absolut ska träffas. Kanske tälta på en ö tillsammans? Haha man vet aldrig med oss två..

Kommer hem torsdag kanske? Det beror på hur vi känner, vill vi stanna så gör vi det. Men man ska absolut vara hemma till lördag för då drar jag och N utomlands, eller haha ah Åland. men hey, det tillhör Finland, vi tar

världens bästa   

så de blir grymt, sen nästa vecka ska man träffa sötnosen F och göra något, grönan kanske?

haha, nu va de mycket om de som kommer hända! så då har ni lite koll iaf, juste! kom på att man måste packa de nyinköpta löpningsbyxorna! Kommer nog ta och springa en tur mot stranden varje morgon... om jag orkar... men hey, klart jag gör. Det är ju mig vi snackar om.



texten kändes ensam ;)






* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: