Uppdate..

Tjeena, tänkte bara uppdatera lite om de senaste.

Har ju haft skolavslutning igår, sen på kvällen tagga jag, nathalie och ida till fmk. Riktigt trevligt faktiskt, kändes skönt att få träffa ida också ( saknade henne grovt mycket ) så de va mys, träffade ju massa andra också.

Nästa vecka blir det konfaläger i Undersvik! Ska bli awesoome! Kommer dock inte kunna uppdatera.

Söndag blir det konfirmation, bilder kommer! Vi ska även göra en film under lägret så kanske lägger upp den också ;) förhoppningsvis står jag bakom kameran, meeeen om jag känner mig själv rätt så kommer jag och förmodligen ida röja sönder haha!

Ja berättade ju att jag va och träffade eric saade; här är en finfin bild haha


supeeerhot!! dör så snyyyyggg







* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: