vilken vecka!

Hejsan bloggen! Vilken otrolig vecka det varit!


Måndag-Fredag

Varit med världens bästa konfagrupp till underbaraste undersvik! Lärt känna alla så sjukt mycket bättre och verkligen ändrat uppfattning om rätt många. för att inte säga alla. helt underbara människor. Vi gjorde en triljon saker haha så kommer inte skriva allt. Tyvärr har jag väldigt lite bilder därifrån. Men de finns på facebook, är taggad där så gå bara in på min profil så kan ni kolla på alla bilder!

Lördag

Fotografering & redovisning för allas föräldrar och så. Va äckligt nervös, höll på att spy precis innan de va dags för mig och Ida att gå upp och sjunga Hallelujah. Själv tyckte jag de gick pinsamt dåligt men fick flera att börja gråta och fick jättemycket beröm så de kanske gick lite bättre än de kändes.. fast folk säger mycket för att va snälla.. Sen är de ju så att jag inte direkt kan sjunga.. så de va väl inte så smart, men Ida är sjukt duktig så hon räddade mig litegrann! Sjöng även tillsammans med några andra men de va inte alls lika nervöst, man va ju så många fler!

Efter redovisningen så gick alla konfirmander och ledare och åt tacos och hade mys, grät som ett småbarn! Jag, Ida och Bea måste gråtit mest av alla! Grät oavbrutet vid tanken på att vi skulle skiljas åt! usch vad jag kommer sakna alla dessa människor!

Söndag

Själva konfirmationsdagen! Sjöng faktiskt igen för ännu fler människor!! är helt förbluffad över mig själv. Va faktiskt inte lika nervös den här gången.. tänkte mer att de va en sista grej att göra.. ah gick ungefär lika iallafall.. va inte lika uppvärmd så.. iaf sen så bar de av hemåt och bli firad av släkten. Fick bland annat min älskade systemkamera!! Har suttit och fotat som en galning idag haha. bilder kommer, tro mig!


Credit till er som orkade läsa allt!



Söndag




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: