Mix!


åh vad jag vill ha en iphone 4s nu. Sitter och nördar och kollar videos och läser om den haha.
Nu är äntligen alla prov över eller ah, har fysik på tisdag men sen så. Ska bli helt underbart fast sen efter typ 2 veckor kommer man få fler prov. Men lite vila har jag faktiskt förtjänat!
Alla frågar mig "har du sett nya twilight filmen?" 
Självklart har jag det, såg den i onsdags med natha. Ska inte säga så mycket om den för jag vet att folk som läser det här inte vill det! Men den har ju fått blandad kritik men jag tyckte den va bra iaf, får en att längta efter nästa!
Är sjukt trött efter den här veckan så idag ska jag bara vara hemma och mysa, kolla på filmer och sånt! 
Imorgon är det öppet hus på guc, så dit ska jag.
bloggar ev ikväll eller imorgon puss!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: