Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.




1. Jag öppnar ogärna upp mig och pratar om mina känslor.
2. Jag har oftast starka åsikter men uttrycker nästan aldrig dom.
3. Jag älskar att baka och laga mat, men mår dåligt när jag ätit upp allt.
4. När jag är ute och springer tänker jag som bäst.
5. Jag tar åt mig väldigt lätt när folk säger något, men bara om de är negativt.
6. Jag älskar mina vänner men känner mig ofta ensam
7. Jag kan inte leva utan musik, vare sig om jag sjunger eller bara lyssnar.
8. Jag älskar att spela teater och största drömmen är att bli skådespelerska.
9. Jag försöker alltid vara perfekt.
10. Jag är väldigt osäker på mig själv och försöker alltid göra andra till lags vilket ofta leder till att folk tar mig förgivet.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: