Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Oh mon dieu! Här finns de hur mycket som helst att skriva ju. Långsiktiga och kortsiktiga mål..
Hm, jag har väl egentligen alltid drömt om ett liv i USA..
.
förut va de mest åh jag vill bli skådespelerska ( vilket fortfarande inte vore helt fel )
men nu på senare tid har jag väl blivit lite mer realistisk.
Ett helt vanligt jobb vore inte fel!
Inom vaddå då? Tja.. de är det jag inte vet än, jag kommer förmodligen inte veta det ett bra tag framöver heller, men jag tar de som det kommer. En dag kommer jag veta.
.
De närmsta målen och sådant är ju att sköta skolan och komma in på något bra gymnasium.
Jag är inte direkt orolig för att inte komma in.. isf mer för att jag inte riktigt vet vad jag vill gå! 
Men det kommer lösa sig.
.
Jag har ju även små mål som tex att träna mer, äta rätt, höja självkänslan och dyl.
Men de kan man verkligen skriva om forever så det ska ni få slippa. 

Känner att jag kan fortsätta mycket mer men dehär kanske är långt nog..


Postat av: Ellinor

Svar: Hejsan. :) Tack så mycket! Detsamma <3



Kram ♥ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

2011-09-28 @ 16:14:26
URL: http://fruttitops.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: