äntligen!

Hej mina fina läsare, nu har den äntligen kommit.. Blogglusten! Får något ryck ibland och blir väldigt sugen på att blogga mycket. Nu är ju bara frågan.. vad ska jag blogga om? Just nu är det ju en väldigt personlig blogg, den handlar om min vardag helt enkelt. Men jag undrar om det blir tråkigt i längden.. Ska försöka variera mig lite och skriva om andra saker också. Fick en kommentar av en kompis förut "Du borde lägga upp lite träningstips, tex. vad man ska äta innan och efter och sådant" Ja tänkte jag, det kanske skulle vara kul men nu är jag själv väldigt dålig på att äta rätt. Men, har bestämt mig för att bättra mig! Så det kanske blir lite tips och sådant, vi får se.
Men ni får mer än gärna kommentera eller maila mig om vad ni tycker jag ska blogga om

Postat av: .

Fortsätt skriv som du gör men kanske mer film och boktips? :)

2012-04-12 @ 20:21:02



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: