@bussen

Hej bloggen, sitter på bussen påväg hem. Drog ner till Ikea och boland city med Nathalie för att leta efter spex-saker, militär tema. Finns ingenting som är kamouflage färgat! Leta efter ett linne, t-shirt eller vad som helst. Frustrerande! Men hitta iaf lite saker jag tänkte göra om, klippa och sy lite. Köpte även lite saker till ansiktet och så. Men det blir nog okej iaf. Va även inne på subway och köpte kaka, godaste kakorna ever! tyckte jag kunde unna mig en kaka faktiskt och tänkte ändå träna imorgon. Plus att jag inte tycker man måste lägga av med allt gott, visst äter inte godis längre men det är en annan sak. En kaka då och då kan man unna sig.

Nu när jag kommer hem blir det till att börja göra franska och sedan kemi, suck. Måste dock ta tag i det eftersom de är prov på fredag och redovisning imorgon. Önska mig lycka till!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: