Den sista natten

haha låter ju hemskt att skriva så men det är det faktiskt! Den sista natten jag bor i Bälinge iaf. Sista natten jag sover i mitt söta radhus jag bott i hela mitt liv. Känns lite skumt att lämna huset man växt upp i men är verkligen klar här nu! Har ju som sagt bott här i snart 16 år så. Jag är väldigt tacksam för att min uppväxt och barndom utspelade sig i just Bälinge, det är världens bästa läge att bo på för en barnfamilj. Men åren går och allt förändras, från att gå från att ha allt i Bälinge så har jag knappt någonting. Hela mitt liv har flyttat från den lilla oskyldiga byn in till Uppsala. Jag går inte längre i skolan ute på landet längre och mina kompisar bor i stadstrakterna. Det finns egentligen inte så många argument för att jag skulle vilja bo kvar här ute, annat än den trygghet jag har byggt upp här under alla år jag levt.

Men får ju flytta och renovera en helt ny lägenhet! Vilket är väldigt roligt, älskar verkligen att inreda. Blir till att köpa färg och ta hjälp av min fina lisa och måla. Sen ska jag ÄNTLIGEN få min walk-in closet! Så känns faktiskt riktigt bra. Sen får man åka och skaffa massa nya möbler, åh så kul de ska bli. känns kanske lite ledsamt att lämna Bälinge men faktiskt, är klar här. Så nu blir man "stadsbo" på heltid, precis som de ska va.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: