Torsdag 26 april 2012

Hejhej, kom precis ur duschen så ligger slängd på sängen i underkläder haha, älskar att gå runt i de när jag är ensam hemma, haha kanske lite knasigt men. Körde min redovisning idag, gick faktiskt helt okej. Annat än de har väl dagen vari vanlig. Får reda på nationella i fysik imorgon! Ig.. Hehe? Haha direkt på morgonen är det nationella i engelska, skriftliga delen, hoppas verkligen det finns bra ämnen man kan skriva mycket om! Sen EN KVART senare har vi kemi prov ( som jag inte pluggat något till *suck* ) så de ska jag göra idag, men ska faktiskt träffa älskling lite snabbt nu innan då vi firar två månader idag. Men har laddat upp med subway kakor inför imorgon men kommer nog inte hinna äta dom för de är skriva,skriva,skriva! Haha önska mig lycka till!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: