Valeria Lukyanova- real life barbie doll

god morgon, måste bara göra ett snabbt inlägg om Valeria Lukyanova. För er som inte vet vem hon är så är hon en rysk modell som ser ut som en barbie docka. Hon säger att hon inte haft några operationer men det är ganska uppenbart att hon har det. Visst gör smink en väldig skillnad men klart hon har opererat sig också. Hon ska vara "the perfect girl" men hon skrämmer ärligt skiten ur mig. Fyfan vad rädd jag skulle va om hon satt bredvid mig och tittade på mig. Skulle så INTE vilja se ut som henne, tycker mest det är tragiskt. Vad ska hon göra om 20 år liksom? När hon åldras. Hon kommer ju se ännu konstigare ut! Nej jag förstår ärligt inte henne och förstår inte de killar som vill ha henne eller de tjejer som vill va henne. Jag tycker bara hon är läskig, vad tycker ni?

 


Postat av: Lovisa D

usch vad läskigt! Påminner lite om Kissie i kroppen..

2012-04-30 @ 17:10:20
URL: http://lovisadsvarld.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: