varje gång mitt hjärta slår är det för dig

Hej bloggen, hoppade precis av bussen. missade fyra bussar, hm.. vem kan det bero på haha ;) myst lite med min fina innan jag åkte hem, nationella i engelska idag, hör och läsförståelsen. Gick nog helt okej iaf, engelska är väl mitt bästa ämne! Började för övrigt läsa hungerspelen, fastande direkt! Kommer sitta och läsa den i sträck känner jag haha, förmodligen hela natten. Fast den är inte tjock så man läser väl ut den på fyra timmar kanske. Så de är lite synd men ska låna de andra två också så har jag att läsa. Läste väldigt mycket förut men har tyvärr tappat det, lite synd för älskade verkligen det. Sätter mig in i böckerna väldigt mycket. Nej nu tänkte jag skynda mig hem och hoppa in i duschen!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: