Julhälsning, paket och tjockheter

God jul igen! Nu har jag firat jul, inte bara en, utan två gånger. Många som frågar vad jag fått så tänkte att jag lika gärna kan lägga upp det här än att sitta och skriva samma saker till massa personer. Först vill jag bara säga att julen handlar verkligen inte om presenter för min del så fick mer än jag ville och är extremt tacksam till min släkt och vänner för allt fint jag fått. Finns inget värre än folk som klagar och skriver "åh fick inte iPaden jag önskat mig/ fick bara 7.000" etc. - skäms på er bortskämda ungar! Julen handlar inte om att få paket, det handlar om maten och sällskapet. I alla fall för mig. Men nu ska jag gå vidare! Fick iaf:

1. En svart one piece
2. En jättesnygg grön tröja (tack lilja)
3. Thermoleggings
4. Ett helt kit med citrondoftande saker ifrån The Body Shop
5. En ny GA.MA plattång då jag trampade sönder min förra..
6. Huvudmassage sak
7. En otroligt fin liten glasängel
8. Hair protection
9. Säsong 1 av Glee
10. Breaking dawn part 1 på bluray
11. Pengar och biopresentkort
12. En svart silkesmorgonrock

Nöjd med allt fint jag har fått! Fick även lite godis men det har jag ju tjocknat i mig redan. Har ätit överdrivet mycket ny senaste dagarna, ska träna stenhårt på gymmet sen. År 2013 ska bli året jag blir superfit!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: