Laddar

Hejsan, sitter och slår in julklappar och lyssnar på julmusik istället för att plugga till matte provet som är imorgon, whops..

Har faktiskt bara matte prov imorgon så det är rätt skönt. Ska sedan bege mig ner mot Tunaberg för att gå på den tradionella juldansen! Ska bli trevligt att träffa gamla klasskamrater och lärare igen. Sedan blir det till att baka julgodis och skapa lite jul i huset. Helt otroligt att det är 6 dagar kvar till julafton! Och ni som är som jag och inte har alla julklappar klara börjar nog känna av den årliga paniken att man inte ska bli klar i tid. Men jag är klar med det mesta har bara några få saker kvar så är rätt nöjd med mig själv! Åh jag älskar verkligen julen och alla dess traditioner!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: