Long time no see

Hej mina fina vänner! Nu var det ett tag sen så tänkte göra en snabb update:

I fredags var Robina och Saga hos mig och saga sov här. Sjukt mysigt, mår alltid så bra med dem! Var i princip världens lyckligaste och jag och saga sprang omkring som tre-åringar ute i snön mitt i natten. Levde ut vår barndom all over again typ.

Lördagen innebar först saga och elin mys sen på kvällen familjemys. Orkade inte dra ut nånstans så blev till att ligga hemma, kolla film och skypea med vänner.

Igår (söndag) bakades det så det stod härliga till hemma hos familjen Andersson. Lussebullar, saffranskaka och pepparkakor (ja vi gillar att äta okej)

Så va vi framme vid denna dag. Eftersom jag var så extremt lycklig i helgen så måste ju något såklart hända. Den här dagen har sugit och har allmänt dragit mig undan från alla och gjort allt för att inte brista ut i gråt. Min fina lilja + smärtstillande hjälpte mig igenom dagen. Tänker inte bli en sån blogg som bara är sur och grinig hela tiden och eftersom jag inte är en sån person som gillar att berätta saker så ska jag inte gå in så djupt på mina problem. Har bestämt mig för att antingen bara släppa allt negativt och gå vidare med mitt liv eller begrava mig själv i allt jobbigt, inte så svårt att gissa vad jag kommer välja! Nu kommer elin 2.0





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: