Massa brister och stolt över det!

I hela mitt liv har jag alltid avskytt mitt utseende, originellt jo jag vet. Men jag har alltid drömt om att byta utseende. Under bara det senaste året har jag förändrats extremt mycket och hoppas på fortsatt förändring! Men jag har även lärt mig något.

Jag har såklart en massa brister men denna är väl den jag tänkt på mest.

Den kroppsdel jag verkligen ALLTID har hatat är min näsa. Till och med mina vänner, eller "vänner" kanske är mer på sin plats, har påpekat det. Fått höra saker som potatisnäsa och häxnäsa. (Måste bara inflika att barn är brutalt ärliga och faktiskt rätt elaka). Jag har kollat upp allt om operationer; risker, priser, kliniker osv. Var helt 100 på att när jag fyller 18 ska jag operera den.

MEN nu på senaste tiden har jag insett en sak, den är en del av mig. Jag kanske inte gillar den men den är faktiskt min. Alla är osäkra på någon del av sig själva, vissa är som jag och avskyr allt, men det är fortfarande en del av den du är. Så jag har lagt operationen på hyllan för tillfället och hoppas inte att jag känner att jag behöver göra den sen heller!

Det jag ville säga med det här är att ingen är perfekt, alla har sina brister och det gäller bara att lära sig älska dom. Det är ju de som skiljer oss åt, tänk vad tråkigt om alla skulle se likadana ut. Att vi skulle vara kloner av varandra. Se ut som Barbie dockor allihopa. Nejtack! Tjejer, försök inte vara perfekt för en kille. Hitta en som älskar dina brister istället!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: