Shopping

Hallå! Dagen har bestått av shopping. Gick faktiskt runt helt ensam och det var riktigt skönt. Då kan man spendera hur lång tid man vill i en affär, man kan stå i provhytten hur länge som helst och jag tror det kan vara bra att ta nån dag ibland och bara skämma bort och fokusera på sig själv.

Iaf så hittade jag två par jeans, en blå kavaj, en skogsgrön klänning, en svart polotröja, en vit bh och så köpte jag en microshadow från make up store. Nöjd med mina små fynd även om inte allt var på rea. Jag har hittat ovanligt mycket på mellandagsrean i år faktiskt, är själv förvånad då jag aldrig brukar hitta något! Men har spenderat ca 2000:- de senaste dagarna och fått mycket för pengarna! Så är nöjd och glad.
Älskar verkligen känslan av att komma hem med nya kläder och sätta upp dom i min garderob.


Postat av: Ip

Visa vad du handlat då!!! :)

2013-01-02 @ 12:56:50



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: