Svaren på frågestunden

Ida:

1. Du skrev i ett inlägg att du skulle försöka lära dig att älska din kropp och inte vilja bli smalare, hur tänkte du där? du är ju smal redan och har skitfin kropp! – Först av allt, tack så hemskt mycket! Jag är större än mina vänner och blir påmind om det rätt så ofta så då tänker jag bara ”jag önskar att jag var lika smala som dom” men jag har stora höfter, stor rumpa och stora lår och det är bara den kroppstyp jag har så det finns inte jättemycket att göra åt saken. Därför så ska jag sluta tänka ”jag vill vara smalare” och börja tänka ”Jag duger precis som jag är”
2. Blondiner vs. Brunetter? – Brunetter är oftast sexigare men jag trivs bättre i blont
3. Tre saker en killle ska ha? Utseendemässigt. – Fint leende, snyggt hår och biffiga armar.

 

9e:
Vilken tiiiz du har – är inte en fråga så kan inte svara, men tack antar jag.

Lilja:

1, Vem är din bästa vän? – du är älskling!
2, Fest eller hemmamys? – Beror ju på humöret men oftast fest.
3, Singel eller förhållande? - Singel
4, Cola eller fanta? - Cola
5, Chips eller popcorn? - Chips
6, Springa ute eller på springband? – Springband, får ofta ont i knät om jag springer på ojämn mark.
7, Hur ofta tränar du? – 2-3 ggr i veckan.
8, Favoritparfym? – Står oavgjort mellan mina två älsklingar; Vanilla och Midnight Fantasy.
9, Ordet "NASTY" eller "SNEAKY"? – Värsta frågan på hela frågestunden, har haft såå svårt att bestämma mig haha men åh det blir nog ”SNEAKY”
10, Vad vill du bli när du blir stor? – haha så söt formulering! Ja högsta drömmen är ju skådespelerska men annars så har jag inte riktigt bestämt mig än, skulle kunna tänka mig ett jobb inom reklam.

 

Anonym:
Är Du Oskuld? - nej
Hur många har du legat med? - 2
Vem tog oskulden? - nämner inga namn

 

Mrs Bean <3:
1. Gillar du överraskningar? – om de är positiva så ja haha!
2. Är du en spontan person eller gillar du att ha koll? – Jag är nog rätt spontan faktiskt
3. Beskriv dig själv med 3 ord.  – Fylld av överraskningar ;)
4. 5 saker du i allmänt hatar. – Fåglar, spya, falska vänner, rykten & bitchblickar.
5. 5 saker du i allmänt älskar. – Snygga killar höhö, mat, träningsvärk, sex & äkta vänskap.
6. Viktigast, rumpa eller bröst? – åh.. rumpa tror jag. Få personer som har ett riktigt snyggt ass så de värderas lite högre. Sen beror det ju på om man ska haffa svenskar eller inte då svenska killar alltid vill ha bröst.
7. Vad gillar du mest med ditt utseende? – Jag vet faktiskt inte, skulle vilja ändra typ allt med mig själv men om jag måste välja så blir det väl ögonen..
8. Hur lång tid tar det innan du litar på en person så pass att du känner att du kan berätta nästan allt? – jag har extremt svårt att lita på folk, finns vänner jag haft i år jag inte berättar särskilt mycket för. Tror mer på att hålla saker för mig själv så har inget bra svar på den frågan.
9. Favorit färg? – Blå
10. Visst är jag charmig ;) – Charmigast i stan :*

 

Clamydia:
Har du Clamydia? - nej, inga andra sjukdomar för den delen heller.

 

Anonym:

1. Några dolda talanger? – Har en överdrivet rörlig tunga haha, kan rulla tungan såsom folk rullar magen (kan rulla magen också) och massa annat.
2. Sexigast hos en kille? – åh svår fråga.. förutom de klassiska som armar, axlar, mage etc. Så måste jag säga skäggstubb och killar som röker,  mums ;)
3. Högst upp på önskelistan? – Är tråkig och säger pengar
4. Kärlek eller sex? - sex, äckligt trött på kärlek just nu.

 

Random:

vad hände mellan dig och vincent? – Det finns ingen smaskig historia där bakom som vissa tror, känslorna började helt enkelt att försvinna. as simple as that.

 

 

Anonym:

Vad ser du för serier på tv? :) – Glee, Vampire Diaries, Vänner, The Big Bang Theory, Scrubs och liknande.

 

Emma:

1. Var tror du att du befinner dig om tio år? – Förhoppningsvis i New York och jobbar med något jag tycker om!
2. Hur många kuddar har du i din säng? – 8
3. Kan du något annat språk än svenska? – Engelska, läst franska i snart 4 år och precis börjat med italienska.
4. Några husdjur? – 2 marsvin och 2 katter.
5. Favoritmat? – Pasta i alla former!
6. Läsa eller se på film? – Läsa, älskar det men har tyvärr inte riktigt tid för det så det blir ofta en film ( såklart älskar jag film också! )

 

 

Anonym:

Åh vilka vackra ögon du har! Jag har en fråga: har du någon gång känt dig utanför eller som att du inte passat in? - tack så mycket! Jag har i princip aldrig känt att jag passar in någonstans. Har alltid känt att jag är på lite fel ställe i världen. Värst var det när jag bodde i Bälinge, nu börjar det faktiskt bli bättre speciellt efter att jag började på IGU även om det finns stunder jag kanske känner att jag inte riktigt hör hemma där heller.

 

Anonym:

Vilka är dina bästa tjej och killkompisar? – Känns som om jag ska svara på denna fråga måste jag skriva typ 10 namn och de orkas inte med.
Har du någon på g nu? - ja
Hur många har du legat med? – har jag redan svarat på
Vilka? – no names

 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: