Vilken dag är det? Vart är jag? Vad är klockan?

Standardfrågorna i rubriken när man somnat under dagen, vaknade nyss och har sovit sen klockan åtta.. Väldigt smart av mig, speciellt när jag har otroligt mycket att göra! Det tog mig några minuter att få koll på de frågorna haha, hatar när man vaknar helt förvirrad. Skoldagen har varit sisådär, inte jättebra men gårdagen var värre. Mitt franska prov blev inte av idag utan flyttat till torsdag vilket gjorde mig extremt glad då jag INTE var förberedd idag..

På senaste tiden har det varit så mycket drama att jag slutat bry mig om skolan. I högstadiet blev jag sur om jag fick ett G och nu orkar jag inte bry mig vad jag får så länge det inte är F. Allting fuckar upp min hjärna, men 2013 ska bli bättre. It's gonna be my year.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: