shopaholic!

Hej bloggen, sitter med min nya fina underbara dator! Haft den två dagar och älskar den redan, love at first site. Fyllt shoppingkorgen med kläder på tre olika sidor, va inne på bubblerooms rea.
- ååh fiint, och billigt också *lägg till i kundkorgen* ggr 50.. Blev typ två tusen sammanlagt.. oopsiie.
Men va sträng mot mig själv och tog bort en del. Nu ligger allt där redo att klickas hem! Försöker även hitta en bikini som är fin och sitter bra så man inte ser ut som en fkn flodhäst i. Går jättebra. Så kommer mina vänner med sina kroppar som verkligen är att dö för, ja jag syftar på dig vicky ;) Vi får väl se om jag hittar något, annars köper jag en jävla våtdräkt och har! ANYWAY,
A-delen på nationella i svenska gjordes idag. Gick helt okej tror jag, har gjort den muntliga delen också så bara den skriftliga kvar. Men älskar svenska så det är inga problem, matten och fysiken jag fasar för! Meen, är väl inte direkt ensam om det. Ska äta nu och plugga lite matte ( vilket jag skulle gjort innan jag fastande i klädernas värld )

Postat av: Vicky

Haha awww babe tack, men vafan jag gillade idén om våtdräkten, vi kör på den? ;)

2012-02-08 @ 22:48:01
URL: http://viktoriazereshgi.blogg.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: