fy på mig!

God morgon bloggen, sitter framför datorn hos mamma. Sov där inatt då jag och nathalie hade GN igår. Ganska chockande att vi vakna så tidigt med tanke på att vi gick och la oss runt sex, sju tiden. wierd.
Känner att jag inte bloggat lika mycket som jag borde den här veckan, har ju liksom tid nu för en gångs skull haha. Som ni ser så bytte jag bloggdesign för nån dag sen, vill ha en enkel och stilren. Så trött på bloggar med massa designgrejer som rör till allt, nej stilrent ska det vara. Har varit lite här och där senaste dagarna, träffat folk och sådant. Och det blir väl de resten av veckan också, kollat en massa film på kvällarna haha, sitter uppe och kollar film hela nätterna, ja har faktiskt kollat Vampire Diaries också men nu har jag inga fler avsnitt. Riktigt ledsamt.
Nej nu ska jag nog sätta på mig skorna och gå ut och springa, det är ju trots allt sportlov ;)


The things girls love!



så sant :')




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: