Fin start på 2012

God morgon bloggen och gott nytt år! En aning seg hehe men har faktiskt gått och blivit riktigt förkyld. Klarat mig hela 2011 så kommer förkylningen första dagen på det nya året- mysigt! Så jag har inget intressant alls att skriva om, ska väl göra te och se på vänner, får en verkligen alltid att skratta. Nyår var riktigt mysigt, nyårslöften och sånt tänkte jag att vi tar sen när jag orkar. Jo en sak bara, kom på för typ tio min sen att gymnasievalet närmar sig med stor steg. Känner verkligen hur paniken börjar öka här! Men allt ordnar sig, vill jag ändra mig så jag jag ju bara det i omvalet i vår, men måste ändå komma på VAD jag ska söka nu- usch denna press kan gå och ta sig! Men vi hörs senare puss!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: