ååh

vad klantig jag är, hur lyckas man bränna sig på rumpan? Haha måste vara världens klantigaste. Börjar äntligen bli brun så är rumpan helt jävla röd.

Idag har jag varit igång ganska tidigt. Började med att duscha och städa hos pappa sen åkte jag ner till stan och solade sen cyklade jag hem till mamma där jag för tillfället sitter parkerad i soffan men min fina dator i knät. Har börjat städa här men ska fortsätta lite till efter en lätt vilopaus.

Ska egentligen ut och springa nu men det tar emot ganska mycket, jag har faktiskt cyklat rejält idag.. Har faktiskt börjat cykla överallt nu! Tror inte jag tagit bussen en enda gång på hela sommarlovet, och inte direkt månaden innan heller. Feeling proud, så ska nog bara promenera lite idag. Kanske ta en sväng förbi ica och köpa jordgubbar, muums. Nej nu måste jag städa klart här!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: