Film, bio & lite bio till!

God natt på er. Kan man säga det som en hälsningsfras? Man säger ju god morgon så varför inte god natt, och inte go'natt som de blir när man ska sova..? Haha Jaja, Anyways. Firade min allra finaste vän i lördags. Hade inte träffats på 100 år så det var dags. Sen ville ju hon se nya lägenheten! Gjorde det vi brukade haha, åh juste! Vi såg en underbar film som hette The lost valentine perfekt film för er som älskar gråtfilmer haha. Men ni andra också, se den.

Ja, idag var jag på bio med simme, vi såg LOL och den var helt okej, inte den bästa film jag sett men inte den sämsta heller. Sen är jag inte värsta Miley-fanet men älskar Ashley Greene och hon var lika fantastisk som alltid! På vägen hem mötte min fina pojkvän upp mig och gick med mig hem ( halvt bärde mig då mina fötter mördade mig ) men det blev en så fin sommarpromenad.

Imorgon blir det lite wierd för ska på bio igen haha, denna gång blir det Snow white and the huntsman med kisabelle. Den har jag verkligen längtat efter att se! Så hoppas den är lika bra som jag förväntar mig.

 


Postat av: Kiana

Kissabelle*

2012-06-19 @ 00:05:57



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: