When you see my face, hope it gives you hell

Herregud, nu var det en vecka sen. usch och fy på mig! Men kan skamligt erkänna att jag fastnat i ett fruktansvärt glee-beroende. Dör för den serien alltså, men denna vecka blir lite tråkigare så var tvungen att hitta något att lägga ner all min tid på haha. Så har basically läst ut flera böcker och kollat glee. Blivit sjuk nu också så det har väl passat ganska bra.

Får se vad jag hittar på imorgon, är fyra månader med min fina älskling men han är i turkiet så det blir inget firande där inte. Men firande blir det på torsdag då jag fyller sexton! Känns lite fel att jag kommer börja övningsköra faktiskt. Men har ju övat på tv-spel i många år så de blir väl, a piece of cake.. eller? ;)





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: