Är det tillåtet att fortfarande vilja ha dig?

Hallå, ligger i sängen och förlorar mig i musikens värld, helt underbart! Borde egentligen göra kemi ( ska kunna 20 grundämnen + deras beteckning ) och svenska ( filmanalys som ska in imorgon hehe oopsiie ) Men för ögonblicket vill jag bara flyta ihop och vara ett med musiken. Har musik i mitt liv hela tiden, när jag inte springer omkring hemma och sjunger för full hals lyssnar jag alltid på den ( tackar gud för spotify ) Vet inte om jag hinner blogga imorgon, ska först träffa en kompis och snacka lite sen ska man kika lägenhet och till sist fika med bästa bruden! Men ska försöka hinna med er på kvällen. Va väl lite nere idag men mina söta pojkar muntrade snabbt upp mig, annars har det varit en ganska bra dag faktiskt, imorgon blir det så skönt!

Börjar skolan 8.40 med slöjd sen har man inställda lektioner resten av dagen pga nationella i fysik som görs 11.40-12.25, sen slutar man! Haha åh vad skönt det ska bli, då tycker man att jag borde ha tid för er eller hur? Jag ska försöka iaf, puss!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: