Happy!

Hejsan kära läsare! Ligger och tjockar i mig kolor och väntar på att favvobruden ska sluta skolan och möta mig nere på stan för mys. Nationella i fysik idag- praktiska provet! Gick helt okej och känner mig nöjd ( ska dock inte säga hur bra för då blir det alltid motsatsen ;) ) väldigt bra dag då jag för det medta suttit ute i solen med mina brudar och haft det sköönt. Kommer sakna dom när jag börjar gymnasiet, kommer sakna hela min klass! Men vi får njuta av den tid vi har kvar och KLASSRESAN & BALEN!! Haha taggad tjej, nej men de kommer bli sjukt roligt. Har varit på bra humör hela dagen och allt känns perfekt just nu, ääälskar verkligen vädret. Ska köpa mina converse idag istället, hade inte tid i tisdags.. Så kommer bli ännu gladare haha. Hoppas det håller i sig tills imorgon då det är vanlig skoldag, önskar alla dagar kunde va som idag!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: