Hur är det möjligt att en enda person kan göra en så fruktansvärt lycklig?

Hejhej, precis kommit ur duschen. Verkligen älskar att duscha och kan stå hur länge som helst. Man tänker så bra där haha! Helt vanlig dag idag i skolan, åkte ner till gränby efter och fixade lite grejer. Har dock inga pengar men hade råd med en ny parfym iaf ( väldigt behövligt eftersom min tog slut idag! ) men imorgon får jag ju barnbidraget ( yaay ) så då blir det till att köpa ett par converse, kan inte fatta att jag ska köpa skor utan klack haha! Men converse bara måste man ha och mina gamla va helt trasiga och det är det fulaste jag vet när folk går runt med trasiga linnen och skor och dyl. Om det inte ska vara hål såklart, men nu snackar vi saker som gått sönder. Ska kolla runt på pumps också, tycker det är såå fint och alla mina är försmå eller fula nu. Tycker det är kul att man kan älska något, ett klädesplagg eller ett par skor, och sedan ett år senare tycka att det är vidrigt, och den andra vägen såklart! har precis lämnat in ett par skor på omklackning och allmän uppfräschning, byte av sula och sånt. Men de är inte klara förens på fredag! Då får jag hämta mina älsklingar, som jag tyvärr spenderat alldeles för mycket pengar på ..

Nu ska jag plugga till idrottsprovet, usch tummen ner! Vi hörs imorgon sötnosar!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: