Lite uppdatering!

Hejsan, känner att jag är börjar bli oaktiv men har inte haft så mycket att skriva om faktiskt. Blir bättre nästa vecka! Nu ligger jag och kollar på Vampire Diaries-loveit! Helt förälskad i killarna. Sååå snygga! Verkligen en av mina favorit serier men tycker om att se den i sträck, till skillnad från tex Desperate Houswives som jag gärna ser en gång i veckan, är så arg på USA!!

På fb gillar jag en officiell "Desperate Houswives" sida, så gör dom inlägg och skrev "kommer den här personen göra det här" och sånt så skrev dom saker som inte gått i Sverige än! Så har sett saker jag absolut inte ville se, har panik för när det kommer hända nu.. Så va tvungen att gå in på gilla sidan och tagit bort så jag inte får upp nyheter av dom, känns jätte hemskt nu och har lite halvt panik, ( haha lever mig verkligen in i serierna ) men nu ska jag se vidare på vd!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: