Sherri Hill ♥ Tony Bowls

Hejsan sötnosar, sitter och kollar balklänningar. Vilket utbud, men ändå sitter man där och ska välja ut den perfekta klänningen! Det snurrar i mitt huvud just nu så många har jag sett, men har ändå fastnat för Sherri Hilll och Tony Bowls klänningar. Heeelt fantastiska, sen ska man bara ha råd med dom också hehe. Jag är ganska kräsen också.. vill inte ha för mycket krims krams men vill ändå inte ha en helt neutral tråkig klänning..
Synd att man inte bor i USA och har flera baler, då skulle man kunna ha alla de där underbara klänningarna. Har dilemma mellan lång och kort också
Skulle gärna ha en lång för det är så otroligt vackert men det är lite svårt just eftersom den är lång.. Dels tror jag folk skulle trampa på den och så är det svårare att röra sig i den. Sen vill jag absolut inte vara den enda med lång klänning när majoriteten har kort.. Så ska fundera vidare på det!
Får ta en tripp till sthm till den där underbara butiken jag och nathalie hittade när vi var där sist, hittade ruggit fina där faktiskt. Men kommer förmodligen att beställa från USA..




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: