Force a smile, blink away the tears. I'm supposed to be strong, supposed to have no fears

God morgon, lite sjuklig idag så stannar hemma från skolan. Vila mig lite så jag inte blir rejält sjuk nu till sommaren! Beställde en ev. balklänning igår. Dock så är den Inte alls vad jag tänkt mig eftersom jag hade mina ögon på en "riktig" så att säga. En lång vacker balklänning som de i usa har. Men självklart så orkar inte folk satsa så på balen och vill inte vara helt utanför med värsta dunderklänningen. Men den här är fin den också! Det kommer ta en 10-30 dagar för den att komma ( america, my love ) så då får ni se den. Om jag nu vill ha den.

Måste berätta om mitt besöksryck. Random loggar in på statistiken och har nästan 200 läsare en dag. Vet inte hur det kom sig men det är roligt iaf. Men nu går de ner till de vanliga 50-60. Jag kollar sällan min statistik. Jag skriver mest för mig själv så att säga och tänker inte alltid på att folk faktiskt läser det. Men klart det värmer lite när man ser läsarantalet stiga. Nej nu ska jag försöka få i mig något och lägga mig för att se pretty little liars som jag fick hem i brevlådan igår ( tack lovefilm )





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: