If a girl is stupid enough to love you after you broke her heart. I promise you, she's the one.

har precis borstat tänderna och gjort mig redo för att lägga mig, dock så skulle jag kunna lägga mig typ nio men ändå ligger jag uppe och håller på med min kära mobil tills sent in på natten så slutar det att jag bara får fem timmars sömn, måste verkligen skärpa mig när det kommer till min hälsa! Ska sova mer och äta bättre och framförallt regelbundet. Måste göra mig redo för beach 2012.

En annan sak jag måste bättra mig med är att jag tar åt mig så och är så långsint. Om jag ser eller hör något litet, något man egentligen inte kan vara arg för så går jag ändå och småsurar över det länge, kan göra de i dagar och tillomed veckor. Det värsta är att jag hatar sånna människor! Tycker de är så irriterande så jag känner att jag verkligen måste sluta. Mitt humör ändras också väldigt snabbt beroende på sånna saker, om jag är på bra humör och jag ser/hör något som som sagt inte är en big deal kan mitt humör ändå förstöras. Då brukar jag alltid gå tillbaka till något jag vet kan få mig på bra humör för känner mig bara gnällig och bitter. Men nu ska det ändras, ska få lite mer skinn på näsan så att säga. Ojojoj här ska man bli en bättre människa haha, wish me luck





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: