Lugn dag

Hejhej, ska snart ta mig ner till bussen för att åka till stan. Ska på bio med kisabelle men först måste jag snabba mig in på lite affärer. Dagen har varit extremt lugn. Två ( av fyra ) lektioner inställda så började 9.50 med biologi. Skönt men gick ändå upp vid halv åtta för att cykla ner till stan och sola liten snabbis, skulle sola tio min men blev tretton haha. Jaja vad är väl tre minuter. Sen efter biologin hade jag håltimme och började över två timmar senare så åkte med kiana ner på stan och gick först in på stadsbiblioteket och lånade en.. speciell.. bok. Haha skulle passa mig från att bråka med oss nu, sen fikade vi lite och så. Sen åktes de tillbaka till skolan för att ha idrott. Sen hamnade jag i soffan nu de närmsta timmarna hehe, men nu ska jag faktiskt resa mig och gå till bussen!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: