mina bebisar

Hejsan sötnosar. Ska egentligen plugga till mitt prov i konsthistoria imorgon men fastande framför datorn istället, ovanligt, igår när jag kom hem från bion så blev jag helt skakis, illamående och hade världens huvudvärk. Får aldrig det annars så de va riktigt jobbigt. Kunde knappt sova pga det. Vaknade imorse och kände mig fortfarande lite hängig så stannade hemma från skolan idag. Men nu mår jag bra så det känns skönt. Men lite småäckligt var det faktiskt igår natt. Just eftersom jag kanske fått huvudvärk 3 ggr i mitt liv, max, och det kändes som om någon slog med en hammare vid tinningen, så de va inge vidare.
Men! Inläggets "huvudsak". Mina fina skor. Ja jag vet vad alla tänker "det är bara skor, big deal" Men faktiskt ja, det är en big deal! Skor är my weekness. Kan sitta hur länge som helst och se på skor. Christian Louboutin, Jeffrey Campbell, Brian Atwood, Jimmy Choo- mina gudar. synd att de kostar så mycket bara! Men iaf så har jag letat pumps a long time. Är så noga med att de inte ska vara för spetsiga, för låga, för tjocka osv. Men nu har jag hittat ett par som ska hem till min fina brevlåda!
Vill även ha ett par beiga men hittar inte riktigt rätt nyans, men det ska nog ordnas. Måste bara slänga in ett par jag tyckte var urgulliga.
Hade jag bara kunnat ändra de lite hade det också varit mina!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: