Mysdag

Hejsan, den här dagen har bara flugit förbi. Har i princip inte gjort någonting, slappa lektioner ( hade dock bara tre + idrott ) på idrotten spelade vi beach volleyboll vilket var så roligt, men varmt! Solen bara stekte. Skönt skönt, stannade kvar en stund efter också men det slutade med att jag och viktoria blev dyngsura. Dumpade idrottskläderna där också märkte jag nu när jag kom en, hehe opsie. Kom sedan hem och träffade min fina pojkvän, låg ute och myste i det fina vädret.

Nu ligger jag med biologi, ska debattera imorgon om GMO ( genmodifierade organismer ) känner att det måste gå bra då jag är nära ett MVG där, men lovar att jag kommer få ett VG+ eller något annat fånigt- usch! Haha fan nu låter jag som ett MVG-barn men VG+ måste vara det värsta betyget, man är
Så nära MVG men det står ju ändå inte i registret, frustrerande.se! Nej nu måste jag försöka läsa på lite, är ganska bra på att debattera sålänge jag har lite fakta att gå på. Vi hörs imorgon!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: