Ojojoj

Hejsan mina fina läsare, känner att jag varit väldigt dålig på att blogga nu senaste veckan. Men har haft tre prov så varit tvungen att satsa på de. Så egentligen har ni inte missat något. Känner mig STOLT över mig själv just nu! Köpt screen prorector till min kära Iphone ( som jag förövrigt bloggar ifrån nu ) har velat göra det hur länge som helst och så gjorde jag det igår- skönt!

Förövrigt så har vi skrivit kontrakt på nya lägenheten så nu är vi inflyttade! Eller ja, lägenheten är fortfarande tom eftersom vi håller på att renovera den. Var och köpte färg igår så ska måla hela helgen. Ska faktiskt bli roligt men kommer få så ont i armen haha. Ska ev. Få målarhjälp på söndag också så det blir bra! Sen blir det till att börja bygga min garderob! Hoho, vad glad man kan vara!


Postat av: Anonym

Vart har du flyttat?:)

2012-05-10 @ 17:53:08
Postat av: tårdiis

hihi är jag målarhjälpen? :D

2012-05-10 @ 19:45:57
URL: http://[email protected]
Postat av: Vendela

Hejsan,

så roligt att du flyttat (eller ja, iaf renoverar din kommande bostad). Skulle du kunna tänka dig att visa upp målandet på Byggla? Det är bara att maila mig så berättar jag mer. Vill du bli en av oss bygglare får du en liten present :) Lycka till med målandet!

/Vendela på Byggla

2012-05-11 @ 11:08:58



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: