Okey guys, let's do this

Äntligen ligger man i ett totalförändrat rum med internet. Har som sagt inte kunnat blogga under de senaste dagarna, eftersom vi flyttat och ( börjat ) renovera så har jag inte haft internet tillgång heller. Hela mina dagar har bara bestått av att renovera och har varit så mycket på ikea att det är sjukt, spenderade två och en halv timme där i förrgår- that's sick! Känner att det här inlägget skulle bli väldigt tråkigt om jag bara beskrev vad jag gjort dag för dag. För det är enkelt "måla, lägga golv, skruva möbler, packa upp lådor" Så tänkte helt enkelt bara lägga upp bilder istället, för en bild säger mer än tusen ord.




Innan: Ja egentligen var det garderober där som revs ner innan de hanns ta en bild.


Efter grundmålningen










Postat av: antonia

åh vad roligt! säg till om du behöver hjälp eller nåt (:

2012-05-22 @ 18:30:12
Postat av: antonia

åh vad roligt! säg till om du behöver hjälp eller nåt (:

2012-05-22 @ 18:30:25



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: