Steg!

God kväll, ligger i soffan med en kopp te. Faktiskt väldigt skönt att varva ner med på kvällarna. Det va ju löjligt varmt idag så man var helt enkelt tvungen till att lägga sig och sola med glass, jordgubbar och pojken sin. Vilket leder mig in på det ämne jag skulle skriva om, träning. Jag vet hur det är, har säkert gjort hundra inlägg om det men det är viktigt för mig. Men har blivit väldigt slarvig på senaste tiden och nu har månaderna bara runnit iväg, det är snart sommar och jag har inte alla nått mina mål. Inte ens försökt faktiskt, så nu ska det bli ändringar!

Det som ofta är felet är brist på motivation. Jag vet att för mig så är jag taggad och gör det jag ska i två-tre veckor. Sen blir det bara mindre och mindre, är så trött på det! Måste verkligen skärpa mig nu. Har faktiskt bestämt mig för att göra saker i små-steg.

Steg 1- försöka att sluta åka buss, att cykla och gå dit jag ska istället ( helst gå såklart ) det tror jag faktiskt kommer gå bra för tar sällan bussen.

Steg 2- gå ut och springa/powerwalka minst varannan dag. I veckan kommer det bli väldigt varmt så ska försöka hinna ut på morgonen innan skolan men kommer förmodligen bli på kvällen, då det är lite svalare i alla fall.

Har några till steg men tänkte ta de vid ett senare tillfälle, önska mig lycka till nu!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: