Crazy helg

Hej, har bara lagt mig ned i sängen nu och andats ut. Den här helgen har varit helt otroligt crazy. Har gått från hyperglad till storgrinandes till svinförbannad. och jag är inte en person med humörsvägningar! 
 
Det har bara hänt så mycket saker jag inte riktigt kan skriva om, men hoppas att det mesta börjar lugna ner sig nu.. Känner på mig att det kommer bli mycket drama ett tag framöver, så nu ska jag bara krypa ner i sängen, sätta på någon bra film och mysa. me, myself and I liksom. Ska sova själv inatt också vilket jag inte gjort på några dagar, men det kommer faktiskt vara lite skönt till och med! Hade tänkt göra ett video inlägg men är helt otroligt hes så känner att det får vänta. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

VECKANS BLOGG AVSLUTAS OM 30 minuter! DELTA OCH FÅ CHANSEN SYNAS FRAMFÖR TUSENTALS LÄSARE , ♥ i meny (en hel vecka) + ett helt inlägg (framför över 1400läsare)!!!!! http://mohammedis.se/2012/october/veckans-blogg-12-10-29.html#comment

2012-11-03 @ 21:46:50
URL: http://mohammedis.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: