My lips tell a lie, Inside I just want to cry.

Hej, ligger i matkoma efter att ha tryckt i mig pizza. Men unna faktiskt mig själv det efter att ha kämpat på gymmet två dagar i rad. Mår så bra av att träna, även om jag är seg, trött och tänker
"nej jag orkar inte idag"
Så försöker jag ta mig ner till gymmet för bara jag kommer dit får jag energi och efteråt är jag så glad att jag faktiskt orkade. Har sagt "no excuses this november" och ska verkligen försöka hålla det!

Imorgon bär det av till huvudstaden för shopping och tjejsnack med lilja. Ska bli trevligt.

Förresten, ni har säkert märkt att bloggen fått ett nytt utseende men det är endast tillfälligt då jag var så trött på den förra designen. Men ska förhoppningsvis fixa det nu i veckan då jag har en extra veckas lov ( tack gode gud för det )





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: