natti natti

Ligger i sängen min och ska sova (väldigt duktig som lägger mig så tidigt). Har inte gjort något i helgen faktiskt, bara tagit det lugnt och umgåtts med vänner. Har egentligen haft lust att hitta på saker men heter man elin har man gjort av med studiebidraget för länge länge sen.. Men nästa vecka får man ju novembers så det ska bli skönt. Är överlycklig över att det bara är en vecka av helvetes november kvar. Hatar november, HATAR. Usch sämsta månaden. Vill bara ha min älskade december så ångesten släpper. Jag har varit riktigt riktigt glad en enda gång denna månad och det var den 22:a, SHM och min fina Siri gjorde min kväll. Obeskrivlig känsla att bara kunna släppa allt, verkligen ALLT. är så tacksam för den kvällen annars hade jag väl brutit ihop totalt. Nej, nu ska jag sova. Godnatt mina vackra läsare!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: