update

¡hola! Sitter och skypar med lilja. Det passar oss så bra eftersom vi måste berätta saker och uttrycka våra känslor via ansiktsuttryck haha. Okej, vi är en smula knäppa. Har inte varit särskilt aktiv under helgen, det beror på tre saker.

1. Jag har varit med min saknade tård ( vi har inte träffats på tre månader! )
2. Jag har inte haft något att skriva om
3. Jag har varit på så dåligt humör

Ni har säkert märkt att jag varit allmänt sur, ledsen och nere på senaste tiden. Det är mycket som händer som jag inte ska skriva ut här men ska försöka vara lite gladare nu. Måste bara kämpa mig igenom helvetesnovember så klarar jag mig. Försöker tänka positivt och att det snart är över, när december kommer så hoppas jag att allt blir lite bättre.

Har lite överraskningar inför december också! Tänker inte avslöja något nu, spännande spännande, men det blir nog roligt. Nej nu ska jag göra klart min powerpoint redovisning!

 

Jaja jag är osminkad..

Postat av: kiana

vilken fin huvudbonad du har tös

2012-11-19 @ 12:22:39



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: